Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
28 september 2023

Geweldig.

Behandeling door Rixt die volgens mij zeer goed werk heeft geleverd.

28 september 2023

Aandachtig en correct

Neemt de tijd en is belangstellend

28 september 2023

Prima

Goed behandeling en vriendelijk

27 september 2023

Geen lange wachttijd en goeie informatie over wat er gedaan is .

Goed

27 september 2023

Tandarts Landman en haar team assistentes, complimenten voor het team!

Rustig, legt goed alles uit! Goed met elkaar ingespeeld. Dikke complimenten

27 september 2023

Professioneel

Aan de balie word je vriendelijk geholpen. Ik had een afspraak bij de mondhygieniste. Ik vind ha...

Lees meer
27 september 2023

Kundig en vriendelijk.

Alle medewerkers verstaan hun vak denken echt mee. Zeer flexibel met afspraken.

27 september 2023

Top tandarts.

Top tandarts en een zeer klantvriendelijke praktijk. Super tevreden over.

27 september 2023

Zorgvuldig en vriendelijk

Aanvankelijk in de startblokken om op tijd naar de afspraak te gaan.Blik op de kalender...een and...

Lees meer
27 september 2023

Een goede sfeer

Het was een vriendelijk en een persoonlijk ontvangst. En Rixt Keuning hield je ook goed op de hoo...

Lees meer
27 september 2023

Op tijd volgens afspraak

Snel en goede behandeling

26 september 2023

Uitstekend!

Kies laten trekken zónder pijn... Helemaal blij met de behandeling!

26 september 2023

Vriendelijk, goed bereikbaar

al jaren klant hier. Vriendelijke ontvangst. - Prijzen wel omhoog gegaan voor mondhygiëne , maa...

Lees meer
26 september 2023

Goed en vriendelijk geholpen

Alleen vind ik het jammer dat ik 3 keer naar de praktijk ben geweest voor 1 keer behandeling en d...

Lees meer
25 september 2023

Mijn ervaring betreffende de behandeling is positief!

Het hele proces van de behandeling verloopt op een vriendelijke en persoonlijke manier: de ontva...

Lees meer
25 september 2023

erg prettige ervaring elke keer weer bij tandarts Landman, assistente en frontdesk!

erg prettig, gemoedelijk en professioneel

24 september 2023

Goed.

Goed.

23 september 2023

Goed

Parkeerterrein is wel een must

23 september 2023

Prima

Prima

23 september 2023

Goed

Werd op tijd opgeroepen. Snel klaar, geen onnodige dingen. Wel geïnteresseerd.

23 september 2023

Geweldig

De beste tandartsen en mondhygiënisten die ik ooit gehad heb.

22 september 2023

Goed

Was heel tevreden over Baukje

22 september 2023

Fijn dat ik direct en heel goed geholpen ben.

Ik was veel te vroeg maar Greetje heeft er voor gezorgd dat ik wel eerder kon worden geholpen. De...

Lees meer
21 september 2023

Ben altijd nerveus van tevoren maar kom altijd vrolijk weer stoel uit.

Deskundig en vriendelijk geholpen, helemaal goed

21 september 2023

Keurige controle

Netjes op tijd... Vriendelijk ontvangst. Goede uitleg tijdens controle.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

Kraan Tandheelkunde Willemstraat
Willemstraat 1
8601 GH
Sneek
Do
8:00 - 12:00
13:00 - 17:00