https://cmsapi.clssm.nl/media/praktijk/kraantandheelkundewillemstraat.nl/algemeen/hero.jpg
Welkom bij

Kraan Tandheelkunde Willemstraat

Bent u op zoek naar een tandarts in Sneek? Wij verwelkomen u graag.

Onze praktijk

 

Een praktijk waar u zich thuis voelt!

Uitgangspunt voor onze dienstverlening is de klantgerichte manier van werken. Wij ontvangen u op een gastvrije manier en we doen er alles aan om u op uw gemak te stellen; u bent tenslotte onze gast! 

Wij volgen de ontwikkelingen in de tandheelkunde op de voet, daarom mag u bij ons rekenen op de modernste behandeltechnieken.

Dankzij toepassingen van beproefde vernieuwingen zijn wij u van dienst met mondzorg van een zeer hoog niveau. 

 

Wij zijn ook bereikbaar via WhatsApp

 

Vrijdag:

07:00 - 12:00

12:30 - 16:30

maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag07:00 - 12:00 | 12:30 - 16:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

Willemstraat 1, 8601 GH Sneek

Willemstraat 1
Sneek 8601 GH
Route

Laatste nieuws

Onze rekeningen voortaan via onze eigen praktijk
01-01-2026

Onze rekeningen voortaan via onze eigen praktijk

Wij begrijpen dat u uw zorgverlener kiest op basis van vertrouwen. Persoonlijk contact vinden wij daarbij belangrijk. Ook als het…

Lees verder

Onze praktijk

Neem een kijkje in onze praktijk.

Patiëntervaringen

3965 reviews · ⭐ 9.2 gemiddeld

Goed gevoel

Voor de 1e keer geweest. Zeer vriendelijke balie medewerksters en rustige tandarts.

Goed

Ik ben altijd blij met mijn vaste geduldige rustige tandarts. Die duidelijke uitleg geeft. Omdat ik wat angstig ben op dit vlak vind ik wisselingen minder fijn. Wanneer je een half jaar wacht op je eigen tandarts is het ook fijn dat zij de hele behandeling doet. Ipv ook de (wisselende)assistent die het ook prima doet maar dan kan ik net zo goed in mijn eigen woonplaats gaan. Dames bij de balie ook erg vriendelijk.

Een nieuwe tandarts

Ik ben verschrikkelijk bang voor een tandarts. Trauma overgehouden aan de beruchte schooltandartsen uit de jaren 60. Op latere leeftijd een dronken tandarts gehad. De angst was weer helemaal terug en wordt eigenlijk ook niet minder. Bij praktijk Kraan was ik bij Andrea, een fijne, rustige tandarts maar zij ging terug naar Spanje. Afgelopen week voor het eerst naar Maaike Bonnema geweest en bij haar heb ik ook wel een goed gevoel. Ze is ook rustig en respectvol. Ik denk dat ze begrip heeft voor angstige patiënten.

Netjes geholpen

Goede uitleg, rustig en een luisterend oor

Vriendelijk en accuraat

Kom hier al jaren naar volle tevredenheid,

Prima

Wietske is een prima mondhygiëniste. Zorgt er voor dat het tandarts bezoek altijd mee valt en leuk is omdat ik haar ken uit heeg

snel en deskundig

Snel geholpen, goede info en prima uitgevoerd

Hele leuke lieve mooie tandarts.

Veel ervaring .zelfde gedachte. Nauwkeurig. Toff wijf.

Goed

Goed en meteen aan de beurt.

Zeer goede en snelle service

Moest voor een controle! Even 1 belletje 2 dagen later aan de beurt

Uitstekend bezoek, zoals altijd!

Met hele gezin weer op controle geweest, uitstekende bezoek, controle en adviezen gehad. Zoals we al jaren van praktijk Kraan gewend zijn!

Geweldige tandarts praktijk

Tianne is de beste

De mondhygiëniste Wemke Brandsma is heel goed en deskundig.

Ik ben alleen bij de mondhygiëniste Wemke Brandsma geweest. Zij is heel goed.

Prima

Stukje van de kies gelukkig kon ik snel komen. Wat ik “ vervelend” dat je voor een controle afspraak vaak maanden moet wachten, omdat het zo druk is.

Baukje deed het keurig

Professionele behandeling

Prima.

Het is goed.

Goed geholpen

Kon snel terecht. Vriendelijke tandarts die mij goed heeft geholpen

Prettige behandelaarster

Altijd even belangstellend en geeft goede informatie wat E gaat doen

Vakmensen

Vooral die assistente, Geertje of zo, ze was geweldig.

Prima

Had een klacht en ben snel geholpen

Prima

Fijne tandarts

Mijn gebit was goed schoon. Zonder pijn.

Vriendelijk geholpen. Zeer behulpzaam.

Zoals altijd: vriendelijke mensen, goede planning, fijne tandarts.

Ik ga met plezier naar de praktijk. Plezierige sfeer, goede luisterhouding van iedereen in de praktijk. Houden zo!

Uitstekend

Uitstekend

Super

Zeer vakkundig, met melden van de verschillende handelingen. Dan weet je precies wat er gebeurt.

Ons Team

Leer ons team kennen.

Geen foto

H. Landman

Chef de Clinique, Tandarts

Geen foto

M. Postma

Tandarts

Geen foto

R. de Jong

Tandarts

Geen foto

B. Coban

Tandarts

Geen foto

M. Bonnema

Tandarts

Geen foto

M. Oosterlaar

Tandarts

Geen foto

M. van Wingaarden

Tandarts

Geen foto

H. Janssen

Tandarts

Geen foto

W. Kuipers

Mondhygiënist

Geen foto

G. Strikwerda

Mondhygiënist

Geen foto

R. Keuning

Mondhygiënist

Geen foto

B. Wijnja

Mondhygiënist

Geen foto

W. Brandsma

Mondhygiënist

Geen foto

L. de Vries

Mondhygiënist

Geen foto

D. de Vries

Mondhygiënist

Geen foto

A. Stoffelsma

Mondhygiënist

Geen foto

Ellen

Paro preventieassistent

Geen foto

Anneke

Preventieassistent

Geen foto

Geertje

Preventieassistent

Geen foto

Cristien

Preventieassistent

Geen foto

Rowena

Preventieassistent

Geen foto

Ina

Tandartsassistent

Geen foto

Marijke

Tandartsassistent

Geen foto

Selma

Tandartsassistent

Geen foto

Nynke

Tandartsassistent

Geen foto

Zoë

Tandartsassistent

Geen foto

Tianne

Tandartsassistent

Geen foto

Esther

Tandartsassistent en student tandheelkunde

Geen foto

Rita

Tandartsassistent i.o.

Geen foto

Bernadette

Receptioniste

Geen foto

Greetje

Receptioniste

Geen foto

Vesi

Receptioniste

Geen foto

Trea

Praktijkmanager